مناطق دیدنی دبی
نوشته شده توسط : fnz.pni

یکی دیگر از دیدنیهای دبی که باعث جذب گردشگران و مسافران تور دبی شده وجود زيباترين و بزرگترين رقص هاي آبي موزيکال در دبي است . اين فواره هاي که يکي از پيشرفته ترين سيستم هاي مديريت هماهنگ را دارا ميباشند با زیبا سازی دبی خاطره ای زیبا در ذهن گردشگران به جای خواهند گذاشت. اگر قصد سفر به دبی را دارید هرگز  رقص آب موزيکال دبی را از دست ندهید. مسافران تور دبی خرداد 95 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

 مسافران تور دبی در بالن سواری از داخل بالن كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزارهای سرخ با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد.

در بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید. گردش با بالن یکی از جذابیت های گردشگری برای مسافران تور دبی میباشد.

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن

شما می توانید از درون بالون كه به ملایمت در هوا شناور است، هوای خنك سپیده دم را در حالی كه در ارتفاع چند متری بر فراز ریگزار سرخ شناور هستید، حس كنید و با شگفتی چشم اندازهایی را كه زیرپایتان پدیدار می شود را تماشا كنید. در این سفر صحرا را از جایی ببینید كه كمتر كسی دیده است و بیابان عظیم را بنگرید و به تماشای كوههای نا هموار هاجر در شرق بپردازید و افق مدرن دبی را در غرب، نظاره كنید. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالون سواری و نوشیدنی سبک میباشد.

تور دبی تابستان 95





:: برچسب‌ها: مناطق دیدنی دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: